BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 6 januari 2010

Min nya blogg!

Hej och välkommen till min nya blogg,
Hoppas ni läsare kommer gilla den här lika mycket som min förra. Det kommer inte bli några större ändringar förutom att jag helt enkelt tröttnat på Metrobloggen och då dom ändrat massa saker på sidan.

För mina nya läsare så är jag en tjej på 20 år. Bor i Värmland och mina stora intressen är Shopping, smink, Min katt Herinases, Inredning och Film! :)

Mitt liv har upp och nedgångar som som alla andra. Men jag kanske har lite djupare svackor. Jag har bloggen som en sorts terapi och skriver av min känslor här.

Lite om mig:

Jag bor i Filipstad med min pojkvän i våran lägenhet men våran underbara katt. Jag tog studenten 2009 och sedan dess har jag gått hemma. Vilket har känts ganska skönt då jag behövt tagit hand om mig själv ett tag och bara funderat på vad jag vill med livet, Men den frågan har jag fortfarande inte funnit något riktigt svar på. Jag har inte en aning om vad jag vill med mitt liv. Vad vill jag göra?








0 kommentarer: